ZADZWOŃ TERAZ
+48 91 350 80 73
0Item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Dyski sensomotoryczne

   

Produkty 11 do 12 z 12

  1. 1
  2. 2
  1. Poduszka sensomotoryczna Balance Pad

    Poduszka do treningu sensomotorycznego AIREX Balance Pad umożliwia łączony trening kondycyjny i koordynacyjny w zakresie takich sprawności jak siła, równowaga, czy wytrzymałość.
    209,00 zł
  2. Półkule do ćwiczeń równoważnych Half Ball Półkule do ćwiczeń równoważnych Half Ball
    -54%

    Półkule do ćwiczeń równoważnych Half Ball

    Stworzone do treningu równoważnego oraz ćwiczenia prawidłowej postawy. Charakteryzują się wyjątkową stabilnością w kontakcie z podłożem. Specjalnie bieżnikowana powierzchnia zapewnia dobrą przyczepność ze stopą. Half Ball doskonale sprawdzają się w gimnastyce, rehabilitacji oraz treningu wstępnego sportów grupowych.

    Normalna cena: 71,00 zł

    Special Price 33,00 zł

   

Produkty 11 do 12 z 12

  1. 1
  2. 2


Czy wiesz, że...

Integracja sensomotoryczna oznacza, że wszystkie wrażenia zmysłowe zostają zebrane w jedną całość. Percepcja/postrzeganie jest to odbiór bodźców pochodzących ze środowiska, jak również z własnego ciała, ich przewodzenie do mózgu oraz przetwarzanie. Bodźce odbierane są przez siedem układów zmysłowych i przewodzone do mózgu, w którym zachodzi przetwarzanie informacji.

Zmysły podstawowe dla treningu sensomotorycznego (dotyk, równowaga oraz czucie ciała) mają zasadnicze znaczenie w naszym codziennym funkcjonowaniu. Ich dobre zintegrowanie jest podstawą optymalnego rozwoju i działania pozostałych wszystkich wyższych zmysłów i umiejętności. Należą do nich na przykład: wzrok, słuch, mowa, umiejętność chodzenia oraz zdolność wykonywania precyzyjnych czynności, jak malowanie, pisanie.

Jeśli doświadczenia dziecka w odbiorze i przetwarzaniu bodźców płynących ze zmysłów podstawowych są złe lub niepełne, to nie jest ono w stanie nauczyć się złożonych czynności, takich jak czytanie lub pisanie, i opanowanie ich sprawia mu ogromne trudności. Dziecko potrzebuje siedmiu – ośmiu lat doświadczeń, na które składają się ruch, poznawanie otoczenia i własne działanie. Tworzą one podstawę jego rozwoju intelektualnego, osobowościowego i społecznego. Tylko przez własne aktywne i różnorodne działania dziecko uczy się rozumieć otoczenie.