ZADZWOŃ TERAZ
+48 91 350 80 73
0Item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Ćwiczenia na piłce fitness Original Pezzi

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Kto nie chce płaskiego brzucha z wyraźnie zaznaczonymi mięśniami? Dodanie do treningu kilku ćwiczeń połączonych z balansowaniem na piłce do ćwiczeń doskonale wpłynie na zróżnicowanie wykonywanych ćwiczeń, co znacząco wpływa na efektywność treningu. Ćwiczenia z piłką są doskonałym sposobem na uaktywnienie najgłębszych partii mięśniowych, a także wyizolowanych ćwiczeń mięśni brzucha.

Oto dwa niezwykłe ćwiczenia dla Was do wypróbowania. Pierwsze ćwiczenie, to tradycyjne brzuszki na piłce. Doskonałe zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Drugie wymaga większej wprawy. Są to odwrócone brzuszki na piłce do ćwiczeń. To propozycja dla gotowych na wejście na następny poziom zaawansowania.

Jak robić brzuszki na piłce do ćwiczeń?

Ćwiczenia na brzuch na piłce fitness Original Pezzi

  1. Dobierz piłkę do ćwiczeń w rozmiarze odpowiednim dla siebie. Dostępne są w wielu rozmiarach. Bez trudu dobierzesz rozmiar odpowiedni dla siebie.
  2. Oprzyj się o piłkę plecami na wysokości odcinka lędźwiowego.
  3. Skrzyżuj ramiona na klatce piersiowej.
  4. Zegnij ciało w przód, do momentu poczucia napięcia mięśni brzucha. Wyobraź sobie, że chcesz barki zbliżyć do miednicy.
  5. Zatrzymaj ruch, kiedy tułów znajdzie się pod kątem 45 stopni do podłoża.
  6. Opuść ciało z powrotem, aż poczujesz piłkę pod łopatkami. Nie rozluźniaj mięśni brzucha. Utrzymanie ich w stałym napięciu jest niezwykle ważne dla efektywności całego ćwiczenia.
  7. Powtórz wykonywany ruch.

Dodatkowa wskazówka: Utrzymuj plecy w prostej pozycji przez całe ćwiczenie.
Dodatkowa wskazówka: Nie przejmuj się dodatkowym napięciem w ramionach. To jest normalne. Górne partie ciała utrzymują całe ciało w równowadze.
Dodatkowa wskazówka: Podobnie, jak w pierwszym ćwiczeniu, wykonuj powolne, płynne i w pełni kontrolowane ruchy podczas wszystkich powtórzeń.


Jak robić odwrócone brzuszki ?

Ćwiczenia na brzuch na piłce fitness Original Pezzi

  1. Tym razem należy podeprzeć dłonie na podłodze, podobnie jak przy tradycyjnych pompkach, a stopy oprzeć palcami na piłce.
  2. Ćwiczenia polega na wykonywaniu ruchu zbliżającego kolana do klatki piersiowej.
  3. Ruch powrotny polega na wyprostowywaniu nóg.

Dodatkowa wskazówka: Utrzymuj głowę w tej samej pozycji podczas ćwiczenia. Skup się na ruchu wyłącznie tułowia.
Dodatkowa wskazówka: Dodatkowo spinaj mięśnie brzucha. Dzięki temu wyciśniesz z ćwiczenia wszystko, co możliwe.
Dodatkowa wskazówka: Wykonuj powolne, płynne i w pełni kontrolowane ruchy podczas wszystkich powtórzeń.

Oba, opisane wyżej ćwiczenia mięśni brzucha, są świetnymi dla uzyskania oczekiwanych efektów. Dodatkową korzyścią jest angażowanie mięśni głębokich, co czyni powyższe ćwiczenia także treningiem funkcjonalnym. Poza płaskim i wyrzeźbionym brzuchem, doskonale poprawią ogólną sprawność naszego ciała.